Saturday 16 January 2010

Bazgrać każdy może... - time for doodling

Może... troszkę lepiej lub troszkę gorzej. Nawet ja.
Layout - eksperyment, układ zainspirowany plakatem proekologicznym, mój mocno spóźniony wkład w zabawę na forum Bad Girls. Zabawa kształtem, kreską kolorem. Eksperyment w całej rozciągłości:)
Nawet to zdjęcie - a'la Salvadore Dali jak słusznie zauważyła Eight :)
A layout-experiment, with doodling and almost no embellies on it. Even the photo is crazy - I looka bit similar to Salvadore Dali in fact:) I had loads of fun creating it - playing with shapes, colures and gel-pen lines:)

Freak
Duża fota - Big photo here

Materiały:Czarna baza, papierki Cosmo Cricket - Be Happy (ze scrap.com.pl), biały żelopis, tekturowy biały alfabet i kilka zszywek.
Czas wykonania: ok 1 h.
I naprawdę doskonale się bawiłam :)
Supplies: Black base paper, Cosmo Cricket - Get Happy, white gel-pen, staples, chipboard letters.
Time: albout 1h

:*:*:*

17 comments:

Birgit said...

your Layout is so great! I love Salvadore Dali, i visit the museum in Figures/'Barcelona. It´s was fantasic!!!

Unknown said...

hihi, fajny.

paperina said...

Świetnie pobazgrałaś...EKG obramowujące wymaga natychmiastowej
diagnozy:))

Barbarella said...

o nie, no doodlanie BOSKIE!!!!!!!!!!

druga szesnaście said...

EKG jest jednoznaczne...
...ciśnienie człowiekowi skacze jak widzi coś tak udanego...!

i bardzo podoba mi się hasło. :)

Filka said...

cos pod deseń ZAJEBISTOSCI :))))
cudny scrap bejbe :*

Filka said...

d. fotka nie wchodzi.....mozliwe że tylko mi ;)

Tara Orr said...

This is soooo cool!!

finnabair said...

Dzięki ;) doodlanie to chyba nie mój żywioł ale dostrzegam w nim pewien potencjał ;) Filemonie, link naprawiony, dzięki :*

♥ Doreen ♥ said...

It's a great artwork, wow.

pasiakowa said...

Eksperyment jak najbardziej udany :) Fota prześwietna :)

cynka- Ewa Mrozowska said...

nie każdy :))) ja TAK, nie potrafię ;)))

chwilka13 said...

jak zwykle jesteś zaskakująca ;)

Costa said...

No to by się zgadzało...
Podoba mi sie Bałłdzooo !

kornelia said...

cudowne!!!

jesteście z Nuśką nie do doścignięcia...

chodzę i zazdroszczę... zła, że nie wiem kiedy się do tego zabrać, wrrr...

podziwiam!!!!!!!
kornelia

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

To się nabazgrałaś ;)
Wyszło super!!!
:D

Gosik said...

świetne, doodling super ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...